tirsdag den 1. oktober 2013

10 forkerte replikker når en sort fyr prøver at score en hvid pige..

1. At få sin ven til at råbe tværs over markedspladsen: “My friend wants to sleep with you!"
2   Hej. Jeg elsker dig på grund af din farve… (Tak… den er også en stor del af min personlighed..)
3. Lavmælt sige: ”Fine womens,” når et par poomuis kommer forbi.
4.   En lille seddel hvorpå der star: ”I want with you my heart and my desire..” Eller bare et nr. Underligt!
5. Blokere vejen med en motorcykel og forlange at få den udkårnes navn og telefonnr. før hun kan passere. (Det var ret creepy)
6. At snige sig hen til restauranten, hvor vi spiser og foreslå at hans boss betaler for vores middag.
7. ”Vil I med ud og danse på lørdag? Du får lige mit nr., så forventer jeg at du ringer til mig.” Under konstant blinken med det ene øje (Den samme som med middagen..)
8. Skal I hjem nu? Skal jeg ikke tage med? (Stadig den samme)
9. Hvis du er forlovet, hvor er så din ring? Jeg vil gerne være din forlovede.
10. Kristen siger du? Jeg er faktisk muslim, men måske kan du konvertere mig? Må jeg lige følge dig hjem?

Og det her var bare underligt:
  Sød kvinde siger: ”Hej Jita, jeg kan godt lide dig og dine små hænder og lille næse etc... Jeg vil gerne give dig min bror! Han er flot og respekterer kvinder. Jeg er seriøs! Hvad siger du?”

Ingen kommentarer:

Send en kommentar